Facebook Twitter YouTube

Sensor Carbon Expert

Sensor Carbon Expert - Zoom

2016 Sensor Carbon Expert

Cena: 16 999 PLN
Sprzedawcy GoZobacz specyfikację GoZapytaj o więcej Go
   Kolor

Zapytaj o więcej

Archiwum / Rowery 2016 / Amortyzowane górskie / TRAIL / Sensor Carbon Expert

Specyfikacja

Od celu do realizacji w linii prostej

Marzysz o życiu bez wolnego czasu, bez perspektyw, z nudną pracą, kredytem na dom i bez zabawy? Oczywiście, że nie. Pomyśl o rzeczach naprawdę ważnych w życiu, jak pokonanie szlaku, który spędzał ci sen z powiek. Sensor, z karbonową ramą i amortyzacją AOS o ugięciu 130 mm, pomoże ci odnaleźć się w codziennym zgiełku i sprawi, że o następnej przejażdżce będziesz myślał cały czas!     

» Skok 130mm/140mm:  większy skok w przednim kole oznacza większe możliwości w terenie, bez zwiększania masy.          

» Progresywna Geometria: pozycja zoptymalizowana pod kątem pokonywania stromych podjazdów i technicznych, pokręconych szlaków.     

» Angle Optimized Suspension (AOS): Tylne zawieszenie pozwala na płynną jazdę w dół i skuteczne podjeżdżanie.

Kolorblack
RozmiarS, M, L, XL
RamaCOR Trail Philosophy, FOC Ultra Carbon Front w/ 6069 Hydroformed Alloy Rear, 130mm Travel Independent Drivetrain® AOS Suspension System w/Forged inkage, Pivots, 1-1/8" to 1-1/2" Integrated Head Tube, and12 x 142mm Maxle Dropouts, (F/Triangle-Carbon ; R/Triangle-Alloy)
WidelecFox Performance 34 FLOAT, 140mm Travel, 15QR, w/ FIT Damper, Lockout & Rebound Adjust, Tapered Alloy Steerer
Tylny amortyzatorFox Racing Shox Performance FLOAT DPS, 7.25"x1.75" Air Shock, w/ Rebound Adjust & Lockout
KorbaRaceFace Aeffect SL, 36/26T, 2x10
PedałyN/A
Wkład suportuRaceFace
Przerzutka tylnaShimano Deore XT Shadow Plus, Direct Mount, RD-M8000-D, SGS Cage
Przerzutka przedniaShimano Deore XT, FD-M8020
ManetkiShimano Deore XT, SL-M8000, Rapid Fire
KasetaShimano Deore XT, CS-M8000, 11-Speed, 11-42T
ŁańcuchKMC X11
HamulceShimano SLX, BR-M675 Hydraulic, w/ Metallic Pad & Fin & RT-68 180mm Centerlock Rotor
Dźwignie hamulcoweShimano SLX, BL-M675
ObręczeWTB STS i23, Tubeless Compatible, 32H
PiastyShimano SLX, FH-M678, Centerlock Disc, 12x142mm Thru Axle
SzprychyDT Competition, 1.8/1.6 Stainless, Black
MostekRaceFace Ride 35, 1-1/8" Threadless, 6° Rise, 31.8mm Clamp, 60mm
Opony(F) Maxxis Ardent 27.5x2.4", Folding / (R) Maxxis Ardent 27.5x2.25", Folding
KierownicaRaceFace Ride 35, Low Rise, 760mm Width
GripsGT Statement Single Lock-on Grips
SteryOrbit C-40-ACB
SiodłoWTB Silverado Race SL, Cromoly Rail
SztycaKS LEV Integra, 34.9mm, w/ Remote
*Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.
Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach.

Aktualności

Martin Maes zapisuje się w historii
Dwa zwycięstwa z rzędu. Jedno w wyścigu Enduro World Series, drugie w Pucharze Świata DH. Jedno na nowym GT Force, drugie na nowym GT Fury. //AKTUALIZACJA 9.9.2018: Martin zdobywa srebrny medal w Mistrzostwach Świata w zjeździe w Lenzerheide ze stratą 0,2s do złota!
Nowy GT Sensor i Force
Jest takie stare powiedzenie: "Aby wiedzieć dokąd idziesz, musisz wiedzieć skąd przychodzisz". Dla GT nigdy nie było to prawdziwsze niż teraz. Jesteśmy dumni z historii rowerów z pełnym zawieszeniem sięgającej 1993 roku, ale z równie wielką satysfakcją patrzymy w przyszłość, ponieważ nowy rozdział GT otwiera się właśnie teraz. LTS powraca - witaj w nowym rozdziale.
Sensor Carbon Expert -
  • ANGLE OPTIMIZED SUSPENSION

    ZAWIESZENIE BEZ ZWIESZANIA.

    + Płynna jazda
    + Lepsza przyczepność
    + Pewność prowadzenia

    Więcej informacji    >>
    ANGLE OPTIMIZED SUSPENSION
  • 27.5" / 650B

    IDEALNA WIELKOŚĆ KÓŁ

    Koła w rozmiarze 29” były dużą rewolucją w branży rowerowej. Lepiej niż 26” przetaczają się po nierównościach, ale niestety upośledzają w pewnym stopniu zwinność roweru. Przy projektowaniu rowerów opartych o nowy rozmiar kół 27.5” postanowiliśmy wykorzystać najlepsze cechy obu wcześniej dostępnych rozmiarów, czyli łatwiejsze pokonywanie nierówności i lepszą trakcję z żywiołową geometrią i zwinnym prowadzeniem.
    27.5
  • FOC ULTRA™

    Nasza metoda konstruowania ram karbonowych zakłada użycie jak najmniejszej liczby warstw jak najmocniejszych włókien węglowych, aby osiągnąć maksymalnie sztywną i niezawodną, a przy tym lekką ramę. Sztywność okolic suportu uzyskaliśmy przez zastosowanie elementów kutych i zespawanych ze sobą oraz szerokie umiejscowienie łożysk, na których opierają się osie głównych punktów obrotu. Za sztywność wahacza odpowiadają podwójne łożyska tylnych punktów obrotu, które lepiej rozkładają obciążenia.
    FOC ULTRA™

Podobny

GT Bicycles - Logo
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów GT.