Facebook Twitter YouTube

Grade Alloy Claris

Grade Alloy Claris - Zoom

2016 Grade Alloy Claris

Cena: 3 499 PLN
Sprzedawcy GoZobacz specyfikację GoZapytaj o więcej Go
   Kolor

Zapytaj o więcej

Archiwum / Rowery 2016 / Szosowe / ENDUROAD / Grade Alloy Claris

Specyfikacja

Dla podróży, nie jej celu

Ma ten sam charakter, co Grade Carbon, ale dzięki wykorzystaniu stopu aluminium do budowy ramy, jest do niego tańszy i bardziej ekonomiczny. Dzięki wygodnej geometrii i miejscu na większe opony z wysokim bieżnikiem, z powodzeniem będzie doskonałym partnerem w codziennych treningach wszędzie tam, gdzie rower szosowy to za mało, a górski jest przesadą.

» Geometria 24h: wydłużona baza kół, wyższa główka ramy nachylona pod bardziej płaskim kątem, niż w innych szosówkach, dają stabilne prowadzenie i duży komfort.

Kolorblack/neon yellow
Rozmiar51, 53, 55, 56, 58
RamaGrade alloy frame with smooth welds, hydroformed (TT,DT), Tapered 1 1/8" to 1 1/4" headtube, standard BB
WidelecGrade Carbon 1 1/8 to 1 1/4" threadless alum steerer, disc specific
KorbaFSA Tempo Compact 50/34
PedałyLow Profile Nylon w/ Toe Clips
Wkład suportuSealed Cartridge
Przerzutka tylnaShimano 2400 Claris 8spd
Przerzutka przedniaShimano 2400 Claris
ManetkiShimano 2400 Claris Sti
KasetaSun Race 8spd 12-25
ŁańcuchKMC 8spd
HamulceTektro Mechanical Disc brake, 160mm rotor
Dźwignie hamulcoweShimano 2400 Claris Sti
ObręczeAlex ATD470 disc specific road 22mm tall profile
Piasty(F) Formula 6 bolt disc sealed 28h / (R) Formula 6 bolt disc sealed casette 32h
Szprychy15g stainless steel
MostekGT Design 3D forged 6061, 4 bolt face plate
Opony(F/R) Kenda Kwest 700 x 28 30tpi, wire bead
KierownicaNew GT DropTune Super Light double butted 6061 alloy bar with 16degree flair
GripsVelo Cork
SteryIntegrated TH sealed bearing
SiodłoGT Grade saddle
Sztycaone bolt aluminun
*Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.
Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach.

Aktualności

Nowy GT Sensor i Force
Jest takie stare powiedzenie: "Aby wiedzieć dokąd idziesz, musisz wiedzieć skąd przychodzisz". Dla GT nigdy nie było to prawdziwsze niż teraz. Jesteśmy dumni z historii rowerów z pełnym zawieszeniem sięgającej 1993 roku, ale z równie wielką satysfakcją patrzymy w przyszłość, ponieważ nowy rozdział GT otwiera się właśnie teraz. LTS powraca - witaj w nowym rozdziale.
25 lat rowerów full-suspension GT
Aby zrobić kolejny krok naprzód, musisz wiedzieć, co doprowadziło cię tu, gdzie jesteś. Od RTS, przez LTS, aż po i-Drive, AOS i Independent Drivetrain - od początku istnienia naszej marki wdrażamy innowacje. Jaka będzie kolejna? Dowiesz się już latem! A tymczasem, zapraszamy w podróż po 25-letniej historii rozwoju rowerów GT z pełnym zawieszeniem.
Grade Alloy Claris -
  • Max Treadroom

    GT Grade posiada sporo miejsca w widełkach ramy i widelcu przedniego koła, umożliwiając stosowanie opon o szerokości do 35 mm.

    + Szosowe
    + Touringowe
    + Przełajowe
    + Przełajowe z pełnym bieżnikiem

    Max Treadroom
  • TRIPLE TRIANGLE™

    SŁYNNA Z TRZECH POWODÓW 

    + Zwiększona sztywność
    + Efektywniejszy transfer mocy
    + Ograniczony wpływ wibracji na jazdę

    Więcej informacji    >>
    TRIPLE TRIANGLE™
  • All day geo

    Koniec z obolałą dolną częścią pleców. Dłuższa baza kół, nieco łagodniejsze kąty i wyższa główka ramy zapewniają większą stabilność i komfort nawet na największej wyrypie.

    All day geo

Podobny

GT Bicycles - Logo
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów GT.