ZASKAR 100 TEAM

Model: ZASKAR 100 TEAM
Model roku: 2013
 Go  Sprzedawcy  Go  Specyfikacja Go  Geometria

Zapytaj o więcej

Specyfikacja

KolorRaw, White, Neon Yellow
RamaCelokarbonový FOC Ultra™ Speed Blend, zdvih 100 mm, systém odpružení Independent Drivetrain™, kónická 1 1/8" - 1 1/2" hlavová trubka
WidelecFOX RACING SHOX 32 FLOAT 26 CTD FIT KASHIMA, zdvih 100mm, nastavení tlumení, lockout z řidítek, kónický sloupek, pevná osa
Tylny amortyzatorFOX RACING SHOX FLOAT CTD BV KASHIMA, nastavení citlivosti Climb-Trail-Descent, Boostvalve, nastavení tlumení, lockout z řidítek
KorbaRACE FACE NEXT CARBON, 38/24 zubů
PedałyN/A
Wkład suportuRACE FACE X-Type
Przerzutka tylnaSHIMANO XTR Shadow Plus
Przerzutka przedniaSHIMANO DEORE XT
ManetkiSHIMANO XTR, 2x10
KasetaSHIMANO XTR, 10 rychlostí, 11-36 zubů
ŁańcuchKMC X10 SL Ti
HamulceFORMULA R1 RACING, kotouče 180/160mm
Dźwignie hamulcoweFORMULA R1 RACING, brzdové páky Carbon
ObręczeEASTON EC70 XC, Carbon, zapletený set
PiastyEASTON EC70 XC, Carbon
SzprychyEASTON EC70 XC, Carbon
MostekCRANKBROTHERS COBALT 11, Carbon
OponyMAXXIS ASPEN, 26"x2.1", 120TPI
KierownicaCRANKBROTHERS COBALT 11 CARBON FLAT, šířka 700mm
SteryNO.42/48CF/ACB, INTEGRATED, 1.5" LOWER, 1-1/8" UPPER
SiodłoFI'ZI:K TUNDRA2, Kium
SztycaCRANKBROTHERS COBALT 11 Carbon
Zacisk podsiodłowyGT ALL TERRA ALLOY BOLT-ON
*Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.
Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach.
Independent Drivetrain™

Independent Drivetrain™

KORZYSTAJ Z NIEZALEŻNOŚCI.

+ Zwarta konstrukcja
+ Niższa waga
+ Zwiększona sztywność
+ Zwiększona czułość na nierówności

FOC ULTRA™

FOC ULTRA™

Nasza metoda konstruowania ram karbonowych zakłada użycie jak najmniejszej liczby warstw jak najmocniejszych włókien węglowych, aby osiągnąć maksymalnie sztywną i niezawodną, a przy tym lekką ramę. Sztywność okolic suportu uzyskaliśmy przez zastosowanie elementów kutych i zespawanych ze sobą oraz szerokie umiejscowienie łożysk, na których opierają się osie głównych punktów obrotu. Za sztywność wahacza odpowiadają podwójne łożyska tylnych punktów obrotu, które lepiej rozkładają obciążenia.
POSZERZONA GŁÓWKA RAMY

POSZERZONA GŁÓWKA RAMY

Więcej precyzji kierowania i sztywności bez zwiększania masy dzięki kuciu i cieniowaniu.
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów GT.