La Bomba 1.0

Jeśli lubisz traktować góry jak swój plac zabaw, mamy zabawki dla ciebie. Sprawdzą się również na torze 4X, pumptracku i w mieście.
Cena: 7 799 PLN
Model: La Bomba 1.0
Model roku: 2014
 Go  Sprzedawcy  Go  Specyfikacja Go  Geometria

Zapytaj o więcej

Specyfikacja

Kolormatte black/yellow
RamaMonocoque/Hydroformed XM Metal™ Frame (TT/DT,ST), Forged Bottom Bracket and Dropouts, 142 x 12mm Shimano E-Thru Dropouts, 1 1/8" to 1 1/2" Tapered Head Tube w/ TT and DT gussets.
WidelecFox Racing Shox 32 Float 26 CTD QR15, 100mm Travel, Open Bath Damper, w/ Adjustable Rebound & Lockout, & Tapered Alloy Steerer
KorbaShimano Zee, FC-M640, w/ 36T Ring
PedałyN/A
Wkład suportuShimano Zee
Przerzutka tylnaShimano Zee Shadow Plus, RD-M640
Przerzutka przedniaN/A
ManetkiShimano Zee, SL-M640, Rapid Fire, Right Side Only
KasetaShimano CS-4600, 10-Speed, 11-25T
ŁańcuchKMC X10
Hamulce(F) Formula RX, w/ 180mm Rotor, (R) Formula RX, w/ 160mm Rotor
Dźwignie hamulcoweFormula RX w/ TFRA
ObręczeJalco XM420, w/ Eyelets, 32H
Piasty(F) All Terra Tall Flange Alloy, Sealed Bearing, Disc, 15x100mm Thru Axle, (R) All Terra Tall Flange Alloy, 4 Sealed Bearing, Disc, Cassette, 12x142mm Thru Axle
Szprychy14/15G DB Stainless
MostekKore Repute, 3D Forged, 50mm Length
OponyContinental X-King, 26"x2.4", Folding Bead, (R)
KierownicaKore XCD, Double Butted AL6061, 710mm Width, 20mm Rise, 31.8mm Clamp
SteryGravity DX Pro, Internal Alloy Upper ACB, External Alloy Lower 1.5" ACB
SiodłoPro Atherton Saddle w/ Titanium Rails
SztycaAll Terra AL6061
Dodatkie.thirteen LG1 Guide w/ Steel Boomerang
Zacisk podsiodłowyAll Terra Alloy QR
*Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.
Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach.
FOC XM METAL™

FOC XM METAL™

Zaawansowana technologia obróbki metalu zapewniająca maksymalną wytrzymałość, stosowana przy produkcji ram grawitacyjnych.
MONOCOQUE™

MONOCOQUE™

Technologia ta pozwala ramie przybrać właściwie dowolny kształt, ograniczenia dotyczące rur nie mają tu zastosowania. Rama składa się z dwóch połączonych ze sobą wytłoczonych połówek. Technologii monocoque używamy np. w naszych ramach do zastosowań grawitacyjnych, gdzie obciążenia są największe.

POSZERZONA GŁÓWKA RAMY

POSZERZONA GŁÓWKA RAMY

Więcej precyzji kierowania i sztywności bez zwiększania masy dzięki kuciu i cieniowaniu.
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów GT.