Zaskar 100 9R Elite

Miejsce na podium. Miażdżenie konkurencji. To nie sen,ale rzeczywistość. 100mm skoku w pełni karbonowej ramy i nasz sprawdzony system zawieszenia Independent Drivetrain właśnie to ci umożliwi, a twój wysiłek zostanie właściwie ukierunkowany, by po długiej jeździe wreszcie unieść puchar.

SPECYFIKACJA CROSS COUNTRY:

  • widelce o skoku 100mm z blokadą i sztywną osią
  • dampery Fox Float CTD
  • napęd Shimano 2x10 z tylną przerzutką Shadow Plus
  • mocne hamulce Formula
Cena: 13 999 PLN
Model: Zaskar 100 9R Elite
Model roku: 2014
 Go  Sprzedawcy  Go  Specyfikacja Go  Geometria

Zapytaj o więcej

Specyfikacja

Kolorblack/green
RamaF.O.C. Ultra™ Speed Blend Carbon Frame, 100mm Travel Independent Drivetrain™ Suspension System w/ F.O.C. Linkage, Pivots, BB Shell, Dropouts, and 1 1/8" to 1 1/2" Tapered Head Tube, w/ 9R Specific Geometry
WidelecRockShox Recon Gold RL 29, Solo Air, 100mm Travel, 15x100mm Maxle Thru Axle, Rebound Adjust, Lockout, & Tapered Alloy Steerer
Tylny amortyzatorFox Racing Shox Float CTD, 6.5"x1.5", w/ Rebound Adjust & Lockout
KorbaShimano Deore, FC-M615, 38/24T, 2x10
PedałyN/A
Wkład suportuShimano
Przerzutka tylnaShimano SLX Shadow Plus, RD-M675-GS
Przerzutka przedniaShimano Deore, FD-M615B, 2x10
ManetkiShimano Deore, SL-M610, Rapid Fire
KasetaShimano CS-HG62-10, 11-36T, 10-Speed
ŁańcuchKMC X10
HamulceFormula RX, w/ 180mm Rotor (F/R)
Dźwignie hamulcoweFormula RX
ObręczeWTB, ST i19 TCS 29" 32H
Piasty(F) All Terra Tall Flange Alloy, Sealed Bearing, Disc, 15x100mm Thru Axle, (R) All Terra Tall Flange Alloy, 4 Sealed Bearing, Disc, Cassette, 12x142mm Thru Axle
SzprychyDT Swiss Competition, 1.6/1.8 Stainless
MostekRaceFace Ride, 1-1/8" Threadless, 6° Rise, 31.8mm Clamp
OponyContinental X-King 29"x2.2", Folding Bead (F/R)
KierownicaRaceFace Ride, Flat-Wide, 710mm Width, 31.8mm Clamp
SteryFSA No.42 ACB, Integrated, 1.5" Lower, 1-1/8" Upper
SiodłoFizik Tundra2 Mg
SztycaCrankbrothers Cobalt 1
Zacisk podsiodłowyAll Terra Alloy Bolt-on
*Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.
Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach.
Independent Drivetrain™

Independent Drivetrain™

KORZYSTAJ Z NIEZALEŻNOŚCI.

+ Zwarta konstrukcja
+ Niższa waga
+ Zwiększona sztywność
+ Zwiększona czułość na nierówności

FOC ULTRA™

FOC ULTRA™

Nasza metoda konstruowania ram karbonowych zakłada użycie jak najmniejszej liczby warstw jak najmocniejszych włókien węglowych, aby osiągnąć maksymalnie sztywną i niezawodną, a przy tym lekką ramę. Sztywność okolic suportu uzyskaliśmy przez zastosowanie elementów kutych i zespawanych ze sobą oraz szerokie umiejscowienie łożysk, na których opierają się osie głównych punktów obrotu. Za sztywność wahacza odpowiadają podwójne łożyska tylnych punktów obrotu, które lepiej rozkładają obciążenia.
POSZERZONA GŁÓWKA RAMY

POSZERZONA GŁÓWKA RAMY

Więcej precyzji kierowania i sztywności bez zwiększania masy dzięki kuciu i cieniowaniu.
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów GT.