Zaskar 100 9R Pro

Miejsce na podium. Miażdżenie konkurencji. To nie sen,ale rzeczywistość. 100mm skoku w pełni karbonowej ramy i nasz sprawdzony system zawieszenia Independent Drivetrain właśnie to ci umożliwi, a twój wysiłek zostanie właściwie ukierunkowany, by po długiej jeździe wreszcie unieść puchar.

SPECYFIKACJA CROSS COUNTRY:

  • widelce o skoku 100mm z blokadą i sztywną osią
  • dampery Fox Float CTD
  • napęd Shimano 2x10 z tylną przerzutką Shadow Plus
  • mocne hamulce Formula
Cena: 18 999 PLN
Model: Zaskar 100 9R Pro
Model roku: 2014
 Go  Sprzedawcy  Go  Specyfikacja Go  Geometria

Zapytaj o więcej

Specyfikacja

Kolorblack/blue
RamaF.O.C. Ultra™ Speed Blend Carbon Frame, 100mm Travel Independent Drivetrain™ Suspension System w/ F.O.C. Linkage, Pivots, BB Shell, Dropouts, and 1 1/8" to 1 1/2" Tapered Head Tube, w/ 9R Specific Geometry
WidelecFox Racing Shox 32 Float 29 CTD FIT QR15, 100mm Travel, w/ FIT Damper, Rebound Adjust, Lockout, & Tapered Alloy Steerer
Tylny amortyzatorFox Racing Shox Float CTD BV Adjust, 6.5"x1.5", w/ Rebound & Compression Adjust, Lockout
KorbaShimano Deore XT, FC-M785, 38/24T, 2x10
PedałyN/A
Wkład suportuShimano XT
Przerzutka tylnaShimano Deore XT Shadow Plus, RD-M786-GS
Przerzutka przedniaShimano Deore XT, FD-M785, 2x10
ManetkiShimano Deore XT, SL-M780, Rapid Fire
KasetaShimano Deore XT, CS-M771, 10-Speed, 11-36T
ŁańcuchKMC X10
HamulceFormula R1s, w/ Alloy Carrier 180mm Rotor (F/R)
Dźwignie hamulcoweFormula R1s w/ TFRA
ObręczeEaston EA70 XCT 29" Wheelset
PiastyEaston EA70 XCT 29" Wheelset
SzprychyEaston EA70 XCT 29" Wheelset
MostekThomson Elite X4, 1-1/8" Threadless, 31.8mm Clamp
OponyContinental X-King ProTection 29"x2.2", Folding Bead (F/R)
KierownicaRaceFace Turbine Flat-Wide, 720mm Width, 31.8mm Clamp
SteryFSA No.42 ACB, Integrated, 1.5" Lower, 1-1/8" Upper
SiodłoFizik Tundra2 Mg
SztycaThomson Elite
Zacisk podsiodłowyAll Terra Alloy Bolt-on
*Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.
Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach.
Independent Drivetrain™

Independent Drivetrain™

KORZYSTAJ Z NIEZALEŻNOŚCI.

+ Zwarta konstrukcja
+ Niższa waga
+ Zwiększona sztywność
+ Zwiększona czułość na nierówności

FOC ULTRA™

FOC ULTRA™

Nasza metoda konstruowania ram karbonowych zakłada użycie jak najmniejszej liczby warstw jak najmocniejszych włókien węglowych, aby osiągnąć maksymalnie sztywną i niezawodną, a przy tym lekką ramę. Sztywność okolic suportu uzyskaliśmy przez zastosowanie elementów kutych i zespawanych ze sobą oraz szerokie umiejscowienie łożysk, na których opierają się osie głównych punktów obrotu. Za sztywność wahacza odpowiadają podwójne łożyska tylnych punktów obrotu, które lepiej rozkładają obciążenia.
POSZERZONA GŁÓWKA RAMY

POSZERZONA GŁÓWKA RAMY

Więcej precyzji kierowania i sztywności bez zwiększania masy dzięki kuciu i cieniowaniu.
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów GT.