Zaskar 100 9R Team

Miejsce na podium. Miażdżenie konkurencji. To nie sen,ale rzeczywistość. 100mm skoku w pełni karbonowej ramy i nasz sprawdzony system zawieszenia Independent Drivetrain właśnie to ci umożliwi, a twój wysiłek zostanie właściwie ukierunkowany, by po długiej jeździe wreszcie unieść puchar.

SPECYFIKACJA CROSS COUNTRY:

  • widelce o skoku 100mm z blokadą i sztywną osią
  • dampery Fox Float CTD
  • napęd Shimano 2x10 z tylną przerzutką Shadow Plus
  • mocne hamulce Formula
Cena: 27 999 PLN
Model: Zaskar 100 9R Team
Model roku: 2014
 Go  Sprzedawcy  Go  Specyfikacja Go  Geometria

Zapytaj o więcej

Specyfikacja

Kolorblack/gold
RamaF.O.C. Ultra™ Speed Blend Carbon Frame, 100mm Travel Independent Drivetrain™ Suspension System w/ F.O.C. Linkage, Pivots, BB Shell, Dropouts, and 1 1/8" to 1 1/2" Tapered Head Tube, w/ 9R Specific Geometry
WidelecFox Racing Shox 32 Float 29 CTD FIT Kashima QR15, 100mm Travel, w/ FIT Damper, Rebound Adjust, Remote Lockout, & Tapered Alloy Steerer
Tylny amortyzatorFox Racing Shox Float CTD BV Adjust Kashima, 6.5"x1.5", w/ Rebound & Compression Adjust, Remote Lockout
KorbaRaceFace Next Carbon, 38/24T, 2x10
PedałyN/A
Wkład suportuRaceFace X-Type
Przerzutka tylnaShimano XTR Shadow Plus, RD-M986-GS
Przerzutka przedniaShimano XT, FD-M985, 2x10
ManetkiShimano XTR, SL-M980, Rapid Fire
KasetaShimano XTR, CS-M980, 10-Speed, 11-36T
ŁańcuchKMC X10 SL Ti
HamulceFormula R1 Racing, w/ Pull Master Cylinder, Alloy Carrier 180mm Rotor (F/R)
Dźwignie hamulcoweFormula R1 Racing w/ Pull Master Cylinder
ObręczeEaston EC70 XC 29", Carbon
PiastyEaston EC70 XC 29", Carbon
SzprychyEaston EC70 XC 29", Carbon
MostekThomson Elite X4, 1-1/8" Threadless, 31.8mm Clamp
OponyContinental X-King ProTection 29"x2.2", Folding Bead (F/R)
KierownicaRaceFace Next Carbon Flat-Wide, 720mm Width, 31.8mm Clamp
SteryNO.42/48CF/ACB, Integrated, 1.5" Lower, 1-1/8" Upper
SiodłoFizik Tundra2 kium
SztycaThomson Elite
Zacisk podsiodłowyAll Terra Alloy Bolt-on
*Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.
Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach.
Independent Drivetrain™

Independent Drivetrain™

KORZYSTAJ Z NIEZALEŻNOŚCI.

+ Zwarta konstrukcja
+ Niższa waga
+ Zwiększona sztywność
+ Zwiększona czułość na nierówności

FOC ULTRA™

FOC ULTRA™

Nasza metoda konstruowania ram karbonowych zakłada użycie jak najmniejszej liczby warstw jak najmocniejszych włókien węglowych, aby osiągnąć maksymalnie sztywną i niezawodną, a przy tym lekką ramę. Sztywność okolic suportu uzyskaliśmy przez zastosowanie elementów kutych i zespawanych ze sobą oraz szerokie umiejscowienie łożysk, na których opierają się osie głównych punktów obrotu. Za sztywność wahacza odpowiadają podwójne łożyska tylnych punktów obrotu, które lepiej rozkładają obciążenia.
POSZERZONA GŁÓWKA RAMY

POSZERZONA GŁÓWKA RAMY

Więcej precyzji kierowania i sztywności bez zwiększania masy dzięki kuciu i cieniowaniu.
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów GT.