Zaskar Carbon 9R Elite

W życiu chodzi ci o jedno i wciąż zadajesz sobie pytania: kiedy mogę iść pojeździć? Ile jeszcze zostało do następnego wyścigu? Jak mogę jeździć szybciej i dalej? Niestety nie znamy na nie odpowiedzi, z wyjątkiem ostatniego: Zaskar 9R. W pełni węglowa rama, widelec o skoku 100mm z blokadą. Dopasuj go do siebie.
Cena: 10 799 PLN
Model: Zaskar Carbon 9R Elite
Model roku: 2014
 Go  Sprzedawcy  Go  Specyfikacja Go  Geometria

Zapytaj o więcej

Specyfikacja

Kolorblack/green
RamaNEW F.O.C. Ultra™ Speed Blend Carbon Frame, Triple Triangle™ Frame Construction, F.O.C. BB30 Shell, Dropouts, and 1 1/8" to 1 1/2" Tapered Head Tube, w/ 9R Specific Geometry
WidelecRockShox Recon Gold RL 29, Solo Air, 100mm Travel, 15x100mm Maxle Thru Axle, w/ Rebound Adjust, PushLoc Remote Lockout, & Tapered Alloy Steerer
KorbaShimano Deore, FC-M615, 38/24T, 2x10
PedałyN/A
Wkład suportuShimano
Przerzutka tylnaShimano SLX Shadow Plus, RD-M675-GS
Przerzutka przedniaShimano Deore, FD-M616B, 2x10
ManetkiShimano SLX, SL-M670, Rapid Fire
KasetaShimano CS-HG62-10, 11-36T, 10-speed
ŁańcuchKMC X10
Hamulce(F) Formula RX, w/ 180mm Rotor, (R) Formula RX, w/ 160mm Rotor
Dźwignie hamulcoweFormula RX
ObręczeAlex XD-Lite w/ Eyelets, 32H
Piasty(F) All Terra Tall Flange Alloy, Sealed Bearing, Disc, 15x100mm Thru Axle, (R) All Terra Tall Flange Alloy, 4 Sealed Bearing, Disc, Cassette, w/ Quick Release
SzprychyDT Swiss Competition, 1.6/1.8 Stainless
MostekEaston EA50, 1-1/8" Threadless, 8° Rise, 31.8mm Clamp
OponyContinental Race King 29"x2.2", Folding Bead (F/R)
KierownicaCrankbrothers Cobalt 1 Flat Bar, 700mm Width, 31.8mm Clamp
SteryFSA No.42 ACB, Integrated, 1.5" Lower, 1-1/8" Upper
SiodłoFizik Tundra2 Mg
SztycaCrankbrothers Cobalt 1
Zacisk podsiodłowyAll Terra Alloy Bolt-on
*Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.
Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach.
Zaskar Carbon 9R Elite -
FOC ULTRA™

FOC ULTRA™

Nasza metoda konstruowania ram karbonowych zakłada użycie jak najmniejszej liczby warstw jak najmocniejszych włókien węglowych, aby osiągnąć maksymalnie sztywną i niezawodną, a przy tym lekką ramę. Sztywność okolic suportu uzyskaliśmy przez zastosowanie elementów kutych i zespawanych ze sobą oraz szerokie umiejscowienie łożysk, na których opierają się osie głównych punktów obrotu. Za sztywność wahacza odpowiadają podwójne łożyska tylnych punktów obrotu, które lepiej rozkładają obciążenia.
POSZERZONA GŁÓWKA RAMY

POSZERZONA GŁÓWKA RAMY

Więcej precyzji kierowania i sztywności bez zwiększania masy dzięki kuciu i cieniowaniu.
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów GT.