Zaskar Carbon 9R Pro

W życiu chodzi ci o jedno i wciąż zadajesz sobie pytania: kiedy mogę iść pojeździć? Ile jeszcze zostało do następnego wyścigu? Jak mogę jeździć szybciej i dalej? Niestety nie znamy na nie odpowiedzi, z wyjątkiem ostatniego: Zaskar 9R. W pełni węglowa rama, widelec o skoku 100mm z blokadą. Dopasuj go do siebie.
Cena: 15 799 PLN
Model: Zaskar Carbon 9R Pro
Model roku: 2014
 Go  Sprzedawcy  Go  Specyfikacja Go  Geometria

Zapytaj o więcej

Specyfikacja

Kolorblack/blue
RamaNEW F.O.C. Ultra™ Speed Blend Carbon Frame, Triple Triangle™ Frame Construction, F.O.C. BB30 Shell, Dropouts, and 1 1/8" to 1 1/2" Tapered Head Tube, w/ 9R Specific Geometry
WidelecFox Racing Shox 32 Float 29 FIT Remote, 100mm Travel, 15x100mm Thru Axle, w/ Rebound Adjust, FIT Damper, Remote Lockout, & Tapered Alloy Steerer
KorbaShimano Deore XT, FC-M785, 38/24T, 2x10
PedałyN/A
Wkład suportuShimano XT
Przerzutka tylnaShimano Deore XT Shadow Plus, RD-M786-GS
Przerzutka przedniaShimano Deore XT, FD-M785, 2x10
ManetkiShimano Deore XT, SL-M780, Rapid Fire
KasetaShimano Deore XT, CS-M771, 10-Speed, 11-36T
ŁańcuchKMC X10
Hamulce(F) Formula R1s, w/ Alloy Carrier 180mm Rotor, (R) Formula R1s, w/ Alloy Carrier 160mm Rotor
Dźwignie hamulcoweFormula R1s w/ TFRA
ObręczeEaston EA70 XCT 29" Wheelset
PiastyEaston EA70 XCT 29" Wheelset
SzprychyEaston EA70 XCT 29" Wheelset
MostekThomson Elite X4, 1-1/8" Threadless, 31.8mm Clamp
OponyContinental Race King ProTection 29"x2.2", Folding Bead (F/R)
KierownicaRaceFace Turbine, Flat-Wide, 720mm Width, 31.8mm Clamp
SteryFSA No.42 ACB, Integrated, 1.5" Lower, 1-1/8" Upper
SiodłoFizik Tundra2 Mg
SztycaThomson Elite
Zacisk podsiodłowyAll Terra Alloy Bolt-on
*Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.
Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach.
Zaskar Carbon 9R Pro -
FOC ULTRA™

FOC ULTRA™

Nasza metoda konstruowania ram karbonowych zakłada użycie jak najmniejszej liczby warstw jak najmocniejszych włókien węglowych, aby osiągnąć maksymalnie sztywną i niezawodną, a przy tym lekką ramę. Sztywność okolic suportu uzyskaliśmy przez zastosowanie elementów kutych i zespawanych ze sobą oraz szerokie umiejscowienie łożysk, na których opierają się osie głównych punktów obrotu. Za sztywność wahacza odpowiadają podwójne łożyska tylnych punktów obrotu, które lepiej rozkładają obciążenia.
POSZERZONA GŁÓWKA RAMY

POSZERZONA GŁÓWKA RAMY

Więcej precyzji kierowania i sztywności bez zwiększania masy dzięki kuciu i cieniowaniu.
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów GT.