Zaskar Carbon 9R Team

W życiu chodzi ci o jedno i wciąż zadajesz sobie pytania: kiedy mogę iść pojeździć? Ile jeszcze zostało do następnego wyścigu? Jak mogę jeździć szybciej i dalej? Niestety nie znamy na nie odpowiedzi, z wyjątkiem ostatniego: Zaskar 9R. W pełni węglowa rama, widelec o skoku 100mm z blokadą. Dopasuj go do siebie.
Cena: 24 999 PLN
Model: Zaskar Carbon 9R Team
Model roku: 2014
 Go  Sprzedawcy  Go  Specyfikacja Go  Geometria

Zapytaj o więcej

Specyfikacja

Kolorblack/gold
RamaNEW F.O.C. Ultra™ Speed Blend Carbon Frame, Triple Triangle™ Frame Construction, F.O.C. BB30 Shell, Dropouts, and 1 1/8" to 1 1/2" Tapered Head Tube, w/ 9R Specific Geometry
WidelecFox Racing Shox 32 Float 29 FIT Kashima Remote, 100mm Travel, 15x100mm Thru Axle, w/ Rebound Adjust, FIT Damper, Remote Lockout, & Tapered Alloy Steerer
KorbaRaceFace Next Carbon, 38/26T, 2x10
PedałyN/A
Wkład suportuRaceFace BB30
Przerzutka tylnaShimano XTR Shadow Plus, RD-M986-GS
Przerzutka przedniaShimano XTR, FD-M985, 2x10
ManetkiShimano XTR, SL-M980, Rapid Fire
KasetaShimano XTR, CS-M980, 10-Speed, 11-36T
ŁańcuchKMC X10 SL Ti
Hamulce(F) Formula R1 Racing, w/ Pull Master Cylinder, Alloy Carrier 180mm Rotor, (R) Formula R1 Racing, w/ Pull Master Cylinder, Alloy Carrier 160mm Rotor
Dźwignie hamulcoweFormula R1 Racing w/ Pull Master Cylinder
ObręczeEaston EC70 MTN 29", Carbon
PiastyEaston EC70 MTN 29", Carbon
SzprychyEaston EC70 MTN 29", Carbon
MostekThomson Elite X4, 1-1/8" Threadless, 31.8mm Clamp
OponyContinental Race King ProTection 29"x2.2", Folding Bead (F/R)
KierownicaRaceFace Next Carbon, Flat-Wide, 720mm Width, 31.8mm Clamp
SteryFSA NO.42/48CF/ACB, Integrated, 1.5" Lower, 1-1/8" Upper
SiodłoFizik Tundra2 Braided Carbon
SztycaThomson Elite
Zacisk podsiodłowyAll Terra Alloy Bolt-on
*Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.
Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach.
Zaskar Carbon 9R Team -
FOC ULTRA™

FOC ULTRA™

Nasza metoda konstruowania ram karbonowych zakłada użycie jak najmniejszej liczby warstw jak najmocniejszych włókien węglowych, aby osiągnąć maksymalnie sztywną i niezawodną, a przy tym lekką ramę. Sztywność okolic suportu uzyskaliśmy przez zastosowanie elementów kutych i zespawanych ze sobą oraz szerokie umiejscowienie łożysk, na których opierają się osie głównych punktów obrotu. Za sztywność wahacza odpowiadają podwójne łożyska tylnych punktów obrotu, które lepiej rozkładają obciążenia.
POSZERZONA GŁÓWKA RAMY

POSZERZONA GŁÓWKA RAMY

Więcej precyzji kierowania i sztywności bez zwiększania masy dzięki kuciu i cieniowaniu.
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów GT.