GTR Elite Carbon

Karbonowa rama i widelec dają lekkość, przyspieszenie i precyzję sterowania. Wykorzystaj je, jak potrafisz najlepiej.
W 2014 roku model objęty promocją cenową.
Cena: 8 899 PLN
Model: GTR Elite Carbon
Model roku: 2014
 Go  Sprzedawcy  Go  Specyfikacja Go  Geometria

Zapytaj o więcej

Specyfikacja

Kolormatte blue
RamaGT F.O.C. Speed Blend Carbon Monocoque Frame, 1 1/8 to 1 1/4 taper headtube, BB30 and internal cable routing
WidelecGT Speed Blend™ Carbon with tapered 1 1/8-1 1/4 threadless Carbon steerer
KorbaFSA Gossamer BB30 compact 50/34
PedałyN/A
Wkład suportuFSA BB30
Przerzutka tylnaShimano 105 10spd
Przerzutka przedniaShimano 4600 braze on
ManetkiShimano 105 STI 10spd
KasetaShimano 4600 10spd 12-28
ŁańcuchKMC X10
HamulceTektro R340 calipers with alloy cartridged brake pads (F/R)
Dźwignie hamulcoweShimano 105 STI
ObręczeShimano R501a wheelset with bladed spokes and custom color matched decals, 20h (F)/24h (R)
Piasty(F) Shimano R501a 20H, (R) Shimano R501a 24H
SzprychyShimano Bladed
MostekGTR 3D forged 6061, 4 bolt face plate
OponyContinental Ultrasport 700 x 25 180tpi
KierownicaNew GTR shallow drop double butted 6061 alloy bar
SteryIntegrated TH sealed bearing
SiodłoNew GT Bio-Morphic RACE, Cromoly rails, dual density base
SztycaNew Two bolt aluminun
Zacisk podsiodłowyCold Forged with Nickel Finish
*Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.
Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach.
GTR Elite Carbon -
BB30

BB30

Lekka oś suportu o powiększonej względem standardowej średnicy oparta jest na łożyskach wprasowanych w powiększoną mufę ramy. Najlżejszy i najbardziej sztywny standard mocowania korb w rowerze.
FOC SPEED BLEND

FOC SPEED BLEND

Dzięki naszej opatentowanej technologii FOC, rama nie pracuje pod wpływem pedałowania, sterowania rowerem czy pokonywania dużych nierówności, a ty jedziesz szybciej, bo cała energia przekładana jest na ruch do przodu.
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów GT.