Rowery 2015

Technologie

Independent Drivetrain™

Independent Drivetrain™

KORZYSTAJ Z NIEZALEŻNOŚCI.

+ Zwarta konstrukcja
+ Niższa waga
+ Zwiększona sztywność
+ Zwiększona czułość na nierówności

Triple Triangle™

Triple Triangle™

SŁYNNA Z TRZECH POWODÓW 

+ Zwiększona sztywność
+ Efektywniejszy transfer mocy
+ Ograniczony wpływ wibracji na jazdę

Max Treadroom

Max Treadroom

GT Grade posiada sporo miejsca w widełkach ramy i widelcu przedniego koła, umożliwiając stosowanie opon o szerokości do 35 mm.

+ Szosowe
+ Touringowe
+ Przełajowe
+ Przełajowe z pełnym bieżnikiem

Dual Fiber Dynamics

Dual Fiber Dynamics

Ultracienkie widełki górne w ramie Grade skonstruowano w oparciu o rdzeń z włókna szklanego, otoczony płatami kompozytu węglowego, zbudowanego z włókien wysokomodułowych. To wyjątkowo korzystne połączenie, zapewniające ukierunkowaną sztywność przełożoną na efektywne pedałowanie, z zachowaniem zdolności do tłumienia drgań.

HYDROFORMING

HYDROFORMING

Dzięki temu zabiegowi produkcyjnemu uzyskujemy taki kształt rur, który w najlepszy możliwy sposób przenosi obciążenia, przy wykorzystaniu minimalnej ilości materiału. Efekt uboczny – świetny wygląd.

27.5

27.5" / 650B

IDEALNA WIELKOŚĆ KÓŁ

Koła w rozmiarze 29” były dużą rewolucją w branży rowerowej. Lepiej niż 26” przetaczają się po nierównościach, ale niestety upośledzają w pewnym stopniu zwinność roweru. Przy projektowaniu rowerów opartych o nowy rozmiar kół 27.5” postanowiliśmy wykorzystać najlepsze cechy obu wcześniej dostępnych rozmiarów, czyli łatwiejsze pokonywanie nierówności i lepszą trakcję z żywiołową geometrią i zwinnym prowadzeniem.
All day geo

All day geo

Koniec z obolałą dolną częścią pleców. Dłuższa baza kół, nieco łagodniejsze kąty i wyższa główka ramy zapewniają większą stabilność i komfort nawet na największej wyrypie.

FOC SPEED METAL™

FOC SPEED METAL™

Cieniowane i hydroformowane rury ze stopu aluminium. Wystarczająco mocne do Zaskara i wystarczająco lekkie do GTR.
FOC ULTRA™

FOC ULTRA™

Nasza metoda konstruowania ram karbonowych zakłada użycie jak najmniejszej liczby warstw jak najmocniejszych włókien węglowych, aby osiągnąć maksymalnie sztywną i niezawodną, a przy tym lekką ramę. Sztywność okolic suportu uzyskaliśmy przez zastosowanie elementów kutych i zespawanych ze sobą oraz szerokie umiejscowienie łożysk, na których opierają się osie głównych punktów obrotu. Za sztywność wahacza odpowiadają podwójne łożyska tylnych punktów obrotu, które lepiej rozkładają obciążenia.
POSZERZONA GŁÓWKA RAMY

POSZERZONA GŁÓWKA RAMY

Więcej precyzji kierowania i sztywności bez zwiększania masy dzięki kuciu i cieniowaniu.
RAMY ALUMINIOWE

RAMY ALUMINIOWE

Wyeliminowaliśmy spawane wzmocnienia na górnej rurze i zastąpiliśmy je dwuetapowym hydroformingiem. Sztywność boczna została uzyskana dzięki zastosowaniu dwuczęściowych, odkuwanych muf suportu i szerokiemu rozstawieniu łożysk, które lepiej rozkładają naprężenia. Za kokpitem jest teraz więcej miejsca, dzięki czemu pozycja do jazdy jest wygodna i stabilna.
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów GT.