Górskie

Istnieje wiele sposobów, by cieszyć się jazdą.

GT oferuje pełną gamę rowerów, które  dostarczą ci niezapomnianych wrażeń, począwszy od zawodniczych rowerów zjazdowych, a skończywszy na rowerach przeznaczonych do weekendowych wycieczek. W naszej ofercie na pewno znajdziesz coś dla siebie.   

Technologie

Independent Drivetrain™

Independent Drivetrain™

KORZYSTAJ Z NIEZALEŻNOŚCI.

+ Zwarta konstrukcja
+ Niższa waga
+ Zwiększona sztywność
+ Zwiększona czułość na nierówności

HYDROFORMING

HYDROFORMING

Dzięki temu zabiegowi produkcyjnemu uzyskujemy taki kształt rur, który w najlepszy możliwy sposób przenosi obciążenia, przy wykorzystaniu minimalnej ilości materiału. Efekt uboczny – świetny wygląd.

27.5

27.5" / 650B

IDEALNA WIELKOŚĆ KÓŁ

Koła w rozmiarze 29” były dużą rewolucją w branży rowerowej. Lepiej niż 26” przetaczają się po nierównościach, ale niestety upośledzają w pewnym stopniu zwinność roweru. Przy projektowaniu rowerów opartych o nowy rozmiar kół 27.5” postanowiliśmy wykorzystać najlepsze cechy obu wcześniej dostępnych rozmiarów, czyli łatwiejsze pokonywanie nierówności i lepszą trakcję z żywiołową geometrią i zwinnym prowadzeniem.
FOC SPEED METAL™

FOC SPEED METAL™

Cieniowane i hydroformowane rury ze stopu aluminium. Wystarczająco mocne do Zaskara i wystarczająco lekkie do GTR.
FOC ULTRA™

FOC ULTRA™

Nasza metoda konstruowania ram karbonowych zakłada użycie jak najmniejszej liczby warstw jak najmocniejszych włókien węglowych, aby osiągnąć maksymalnie sztywną i niezawodną, a przy tym lekką ramę. Sztywność okolic suportu uzyskaliśmy przez zastosowanie elementów kutych i zespawanych ze sobą oraz szerokie umiejscowienie łożysk, na których opierają się osie głównych punktów obrotu. Za sztywność wahacza odpowiadają podwójne łożyska tylnych punktów obrotu, które lepiej rozkładają obciążenia.
POSZERZONA GŁÓWKA RAMY

POSZERZONA GŁÓWKA RAMY

Więcej precyzji kierowania i sztywności bez zwiększania masy dzięki kuciu i cieniowaniu.
RAMY ALUMINIOWE

RAMY ALUMINIOWE

Wyeliminowaliśmy spawane wzmocnienia na górnej rurze i zastąpiliśmy je dwuetapowym hydroformingiem. Sztywność boczna została uzyskana dzięki zastosowaniu dwuczęściowych, odkuwanych muf suportu i szerokiemu rozstawieniu łożysk, które lepiej rozkładają naprężenia. Za kokpitem jest teraz więcej miejsca, dzięki czemu pozycja do jazdy jest wygodna i stabilna.
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów GT.