Sensor Comp

Na syty zjazd trzeba zarobić każdym z obrotów korb na podjeździe. Nie potrzebujesz wyciągu. Odpowiednie zawieszenie jest efektywne pod górę i ochoczo łyka nierówności przy jeździe w dół, a optymalna geometria pozwoli ci żeglować po ścieżkach w iście epickim stylu.
Cena: 8 299 PLN
Model: Sensor Comp
Model roku: 2015
 Go  Sprzedawcy  Go  Specyfikacja Go  Geometria
 
KLUCZOWE KOMPONENTY
 
  • Rama ze stopu aluminium 6069, 130mm skoku, koła 27.5". Zawieszenie Angle Optimized Suspension. Piasta 135mm.
     
  • Damper X-Fusion 02 RL
     
  • Widelec X-Fusion Streat RL lockout, 130mm skoku
     
  • Przerzutka SRAM X5 10 biegów, korby FSA Gamma Drive, zębatki (44/32/22)
     
  • Opony WTB BeeLine
     
  • Hamulce Shimano, tarcze 180mm centerlock

Zapytaj o więcej

Specyfikacja

Kolorgrey/white
RamaCOR Trail Philosophy, 6069 Hydroformed Aluminum Frame, 130mm Travel Independent Drivetrain® AOS Suspension System w/Forged Linkage, Pivots,1 1/8" -1 1/2" Integrated Head Tube, and 135mm QR Dropouts
WidelecX-Fusion Street RL, 130mm Travel, 15x100mm QR Axle, w/ Lockout & Rebound Adjust, Tapered Alloy Steerer
Tylny amortyzatorX-Fusion 02 RL, 7.25"x1.75" Air Shock, w/ Rebound Adjust & Lockout
KorbaFSA Gamma Drive MegaExo MTB, 44/32/22T, 3x10
PedałyN/A
Wkład suportuShimano
Przerzutka tylnaSRAM X5, Long Cage
Przerzutka przedniaSRAM X5, HDM
ManetkiSRAM X5 Trigger
KasetaSRAM PG1020, 11-36T, 10-speed
ŁańcuchKMC X10
HamulceShimano BR-M396 Hydraulic, w/ 180mm Centerlock Rotor
Dźwignie hamulcoweShimano BR-M396
ObręczeAlex DP21, Double Wall 32H
PiastyAll Terra Tall Flange Alloy Centerlock Disc, Sealed Bearing, 15x100mm Thru Axle
Szprychy14/15G Stainless, Black
MostekAll Terra, 1-1/8" Threadless, 6° Rise, 31.8mm Clamp, 80mm
OponyWTB BeeLine 27.5x2.2"
KierownicaAll Terra AL6061 DB, 740mm
SteryOrbit C-40-ACB
SiodłoAll Terra Colorado
SztycaAll Terra 2-bolt, 34.9x400mm
*Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny.
Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach.
Sensor Comp -
27.5

27.5" / 650B

IDEALNA WIELKOŚĆ KÓŁ

Koła w rozmiarze 29” były dużą rewolucją w branży rowerowej. Lepiej niż 26” przetaczają się po nierównościach, ale niestety upośledzają w pewnym stopniu zwinność roweru. Przy projektowaniu rowerów opartych o nowy rozmiar kół 27.5” postanowiliśmy wykorzystać najlepsze cechy obu wcześniej dostępnych rozmiarów, czyli łatwiejsze pokonywanie nierówności i lepszą trakcję z żywiołową geometrią i zwinnym prowadzeniem.
RAMY ALUMINIOWE

RAMY ALUMINIOWE

Wyeliminowaliśmy spawane wzmocnienia na górnej rurze i zastąpiliśmy je dwuetapowym hydroformingiem. Sztywność boczna została uzyskana dzięki zastosowaniu dwuczęściowych, odkuwanych muf suportu i szerokiemu rozstawieniu łożysk, które lepiej rozkładają naprężenia. Za kokpitem jest teraz więcej miejsca, dzięki czemu pozycja do jazdy jest wygodna i stabilna.
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów GT.