Rowery 2016

Technologie

Independent Drivetrain™

Independent Drivetrain™

KORZYSTAJ Z NIEZALEŻNOŚCI.

+ Zwarta konstrukcja
+ Niższa waga
+ Zwiększona sztywność
+ Zwiększona czułość na nierówności

Triple Triangle™

Triple Triangle™

SŁYNNA Z TRZECH POWODÓW 

+ Zwiększona sztywność
+ Efektywniejszy transfer mocy
+ Ograniczony wpływ wibracji na jazdę

Max Treadroom

Max Treadroom

GT Grade posiada sporo miejsca w widełkach ramy i widelcu przedniego koła, umożliwiając stosowanie opon o szerokości do 35 mm.

+ Szosowe
+ Touringowe
+ Przełajowe
+ Przełajowe z pełnym bieżnikiem

Dual Fiber Dynamics

Dual Fiber Dynamics

Ultracienkie widełki górne w ramie Grade skonstruowano w oparciu o rdzeń z włókna szklanego, otoczony płatami kompozytu węglowego, zbudowanego z włókien wysokomodułowych. To wyjątkowo korzystne połączenie, zapewniające ukierunkowaną sztywność przełożoną na efektywne pedałowanie, z zachowaniem zdolności do tłumienia drgań.

HYDROFORMING

HYDROFORMING

Dzięki temu zabiegowi produkcyjnemu uzyskujemy taki kształt rur, który w najlepszy możliwy sposób przenosi obciążenia, przy wykorzystaniu minimalnej ilości materiału. Efekt uboczny – świetny wygląd.

27.5

27.5" / 650B

IDEALNA WIELKOŚĆ KÓŁ

Koła w rozmiarze 29” były dużą rewolucją w branży rowerowej. Lepiej niż 26” przetaczają się po nierównościach, ale niestety upośledzają w pewnym stopniu zwinność roweru. Przy projektowaniu rowerów opartych o nowy rozmiar kół 27.5” postanowiliśmy wykorzystać najlepsze cechy obu wcześniej dostępnych rozmiarów, czyli łatwiejsze pokonywanie nierówności i lepszą trakcję z żywiołową geometrią i zwinnym prowadzeniem.
All day geo

All day geo

Koniec z obolałą dolną częścią pleców. Dłuższa baza kół, nieco łagodniejsze kąty i wyższa główka ramy zapewniają większą stabilność i komfort nawet na największej wyrypie.

FOC SPEED METAL™

FOC SPEED METAL™

Cieniowane i hydroformowane rury ze stopu aluminium. Wystarczająco mocne do Zaskara i wystarczająco lekkie do GTR.
FOC ULTRA™

FOC ULTRA™

Nasza metoda konstruowania ram karbonowych zakłada użycie jak najmniejszej liczby warstw jak najmocniejszych włókien węglowych, aby osiągnąć maksymalnie sztywną i niezawodną, a przy tym lekką ramę. Sztywność okolic suportu uzyskaliśmy przez zastosowanie elementów kutych i zespawanych ze sobą oraz szerokie umiejscowienie łożysk, na których opierają się osie głównych punktów obrotu. Za sztywność wahacza odpowiadają podwójne łożyska tylnych punktów obrotu, które lepiej rozkładają obciążenia.
INDEPENDENT DRIVETRAIN.™

INDEPENDENT DRIVETRAIN.™

Podejście GT oparte na założeniu, że najprostsze rozwiązania są najlepsze zaowocowało stworzeniem systemu Independent Drivetrain, który zamiast szukać kompromisu całkowicie eliminuje zależność między napędem, a pochłanianiem nierówności. Efekt – pedałowanie nie powoduje usztywniania czy zapadania się zawieszenia, a nierówności nie powodują odbijania korb. Cały system jest prosty, łatwy do ustawienia i konserwacji.
POSZERZONA GŁÓWKA RAMY

POSZERZONA GŁÓWKA RAMY

Więcej precyzji kierowania i sztywności bez zwiększania masy dzięki kuciu i cieniowaniu.
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów GT.