Amortyzowane górskie

Nic nie dorówna uczuciu, kiedy koła twojego roweru zanurzają się w ziemi, zakopując każdy fragment bieżnika opon w gruncie, napędzają cię do przodu. Przez przeszkody przed tobą przelatujesz bez wahania, czujesz, że żyjesz! Te chwile przybliżają w pełni amortyzowane rowery z kolekcji GT Full Suspension.

Technologie

Independent Drivetrain™

Independent Drivetrain™

KORZYSTAJ Z NIEZALEŻNOŚCI.

+ Zwarta konstrukcja
+ Niższa waga
+ Zwiększona sztywność
+ Zwiększona czułość na nierówności

27.5

27.5" / 650B

IDEALNA WIELKOŚĆ KÓŁ

Koła w rozmiarze 29” były dużą rewolucją w branży rowerowej. Lepiej niż 26” przetaczają się po nierównościach, ale niestety upośledzają w pewnym stopniu zwinność roweru. Przy projektowaniu rowerów opartych o nowy rozmiar kół 27.5” postanowiliśmy wykorzystać najlepsze cechy obu wcześniej dostępnych rozmiarów, czyli łatwiejsze pokonywanie nierówności i lepszą trakcję z żywiołową geometrią i zwinnym prowadzeniem.
FOC ULTRA™

FOC ULTRA™

Nasza metoda konstruowania ram karbonowych zakłada użycie jak najmniejszej liczby warstw jak najmocniejszych włókien węglowych, aby osiągnąć maksymalnie sztywną i niezawodną, a przy tym lekką ramę. Sztywność okolic suportu uzyskaliśmy przez zastosowanie elementów kutych i zespawanych ze sobą oraz szerokie umiejscowienie łożysk, na których opierają się osie głównych punktów obrotu. Za sztywność wahacza odpowiadają podwójne łożyska tylnych punktów obrotu, które lepiej rozkładają obciążenia.
INDEPENDENT DRIVETRAIN.™

INDEPENDENT DRIVETRAIN.™

Podejście GT oparte na założeniu, że najprostsze rozwiązania są najlepsze zaowocowało stworzeniem systemu Independent Drivetrain, który zamiast szukać kompromisu całkowicie eliminuje zależność między napędem, a pochłanianiem nierówności. Efekt – pedałowanie nie powoduje usztywniania czy zapadania się zawieszenia, a nierówności nie powodują odbijania korb. Cały system jest prosty, łatwy do ustawienia i konserwacji.
RAMY ALUMINIOWE

RAMY ALUMINIOWE

Wyeliminowaliśmy spawane wzmocnienia na górnej rurze i zastąpiliśmy je dwuetapowym hydroformingiem. Sztywność boczna została uzyskana dzięki zastosowaniu dwuczęściowych, odkuwanych muf suportu i szerokiemu rozstawieniu łożysk, które lepiej rozkładają naprężenia. Za kokpitem jest teraz więcej miejsca, dzięki czemu pozycja do jazdy jest wygodna i stabilna.
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów GT.