Grade Alloy 105
Dla podróży, nie jej celu
Ma ten sam charakter, co Grade Carbon, ale dzięki wykorzystaniu stopu aluminium do budowy ramy, jest do niego tańszy i bardziej ekonomiczny. Dzięki wygodnej geometrii i miejscu na większe opony z wysokim bieżnikiem, z powodzeniem będzie doskonałym partnerem w codziennych treningach wszędzie tam, gdzie rower szosowy to za mało, a górski jest przesadą.
» Geometria 24h: wydłużona baza kół, wyższa główka ramy nachylona pod bardziej płaskim kątem, niż w innych szosówkach, dają stabilne prowadzenie i duży komfort.
Zapytaj o więcej
Specyfikacja
Kolor | raw/black |
Rozmiar | 51, 53, 55, 56, 58 |
Rama | Grade alloy frame with smooth welds, hydroformed (TT,DT), Tapered 1 1/8" to 1 1/4" headtube, standard BB |
Widelec | Grade Carbon 1 1/8 to 1 1/4" threadless alum steerer, disc specific |
Korba | FSA Omega Mega EXO Semi-Compact 50alloy/34alloy |
Pedały | Low Profile Nylon w/ Toe Clips |
Wkład suportu | Sealed Cartridge |
Przerzutka tylna | Shimano 105 11spd |
Przerzutka przednia | Shimano 105 |
Manetki | Shimao 105 STI 11spd |
Kaseta | Shimano 105 11spd 11-32 |
Łańcuch | KMC X11 |
Hamulce | TRP Hyrd Hydraulic disc road brake, 160mm rotor |
Dźwignie hamulcowe | Shimano 105 STI 11spd |
Obręcze | Alex ATD470 disc specific road 22mm tall profile |
Piasty | (F) Formula Ultralight 6 bolt disc sealed 24h / (R) Formula Ultra light 6 bolt disc sealed casette 28h |
Szprychy | 15g stainless steel |
Mostek | GT Design 3D forged 6061, 4 bolt face plate |
Opony | (F/R) Continental Ultra Sport II 700 x 28 180tpi, wire bead |
Kierownica | New GT DropTune Super Light double butted 6061 alloy bar with 16degree flair |
Grips | Velo Cork |
Stery | Integrated TH sealed bearing |
Siodło | GT Grade saddle |
Sztyca | one bolt aluminun |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |


