Nowe modele rowerów elektycznych GT Force i Pantera

Światło dzienne ujrzały dziś dwa modele GT Bicycles z nowej serii rowerów elektrycznych GT Power Series: Pantera GT-E i Force GT-E.

Oferują one jakość jazdy znaną z ich ich analogowych odpowiedników, ale z dodatkiem systemu napędowego Shimano STEPS, który pozwala riderom na każdym poziomie zaawansowania jeździć więcej i z większym uśmiechem na twarzy.

Pantera GT-E

Pantera GT-E to rower, na którym każdy poczuje się pewnie, niezależnie od doświadczenia i umiejętności. Jest komfortowy na długich wycieczkach dzięki nowej konstrukcji GT Triple Triangle, z pływającymi górnymi rurkami tylnego trójkąta - są one o 50% bardziej elastyczne w pionie, niż w hardtailu o klasycznej budowie.

Nierówności pochłania też amortyzator o skoku 120 mm, a koła 29" gwarantują płynne toczenie i trakcję. Dzięki mocowaniom bagażnika i błotników, Pantera GT-E sprawdzi się też w trekkingu i codziennych dojazdach do pracy.

Force GT-E

Force GT-E został stworzony dla e-bikerów, którzy chcą przekraczać granice swoich możliwości, zarówno w górę, jak i w dół. Z dłuższym tylnym trójkątem i stromym kątem rury podsiodłowej, podjazdy na Force GT-E to przyjemność sama w sobie, ale ostatecznie w tym modelu chodzi o to, żeby zaliczyć jak najwięcej zjazdów. Na pewno nie będzie w tym przeszkadzać czterozawiasowe zawieszenie LTS o skoku 150 mm, koła 29" z szerokimi oponami i mocne czterotłoczkowe hamulce.

Wrażenia z jazdy na Panterze GT-E i Force GT-E zostały podłączone do wzmacniacza, jakim jest system napędowy Shimano STEPS ze zintegrowanym akumulatorem i trzema trybami płynnego wspomagania. Dzięki temu każdy obrót korby jest wykorzystany w 100%, i jeszcze trochę.

GFX | dev | G18-homepage-bikes2.jpg

Kolekcja obejmuje trzy modele Pantery GT-E (Dash, Current, Bolt) i dwa Force GT-E (Current, Amp). Wszystkie umożliwiają montaż sztycy regulowanej, a przewody zostały poprowadzone wewnętrznie dla lepszego wyglądu.

[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów GT.