Amortyzowane górskie

Technologie

LTS - Linkage Tuned Suspension

LTS - Linkage Tuned Suspension

Połyka szlak, wypluwa kamienie

Wybudziliśmy legendę i uzupełniliśmy ją o wszystkie najnowsze rozwiązania. LTS jest niezwykle wszechstronną platformą - w każdej kategorii i dla każdego skoku zawieszenia, zapewnia riderowi lepszą trakcję, skuteczniejsze pochłanianie nierówności i aktywność przy hamowaniu. Progresywna charakterystyka została zaprojektowana dla płynnego, kontrolowanego i przewidywalnego zachowania na najtrudniejszych szlakach.

Flip Chip

Flip Chip

Zmień nastawienie o 180 stopni

Hi = Nisko i Szybko, Lo = Niżej i Szybciej. W jakim dziś jesteś nastroju? Gdzie będziesz jeździć? Dostosuj konfigurację roweru do własnego stylu i terenu. Masz do dyspozycji regulację kąta główki ramy o +/- 0,75 stopnia i wysokości suportu o +/- 6 mm. Wybrane ustawienie nie wpływa na charakterystykę pracy zawieszenia.

Groove Tube

Groove Tube

Serwis bez przeklinania

Rozwiązanie Groove Tube prowadzi kable na zewnątrz ramy, ułatwiając serwisowanie, jednocześnie chroniąc je przed uszkodzeniem i zachowując smukły profil roweru.

Progressive Geometry

Progressive Geometry

DŁUŻSZA GÓRNA RURA, TEN SAM ZASIĘG

+ Więcej przestrzeni
+ Lepsza przyczepność na podjazdach
+ Zwiększona kontrola na zjazdach

Independent Drivetrain™

Independent Drivetrain™

KORZYSTAJ Z NIEZALEŻNOŚCI.

+ Zwarta konstrukcja
+ Niższa waga
+ Zwiększona sztywność
+ Zwiększona czułość na nierówności

27.5

27.5" / 650B

IDEALNA WIELKOŚĆ KÓŁ

Koła w rozmiarze 29” były dużą rewolucją w branży rowerowej. Lepiej niż 26” przetaczają się po nierównościach, ale niestety upośledzają w pewnym stopniu zwinność roweru. Przy projektowaniu rowerów opartych o nowy rozmiar kół 27.5” postanowiliśmy wykorzystać najlepsze cechy obu wcześniej dostępnych rozmiarów, czyli łatwiejsze pokonywanie nierówności i lepszą trakcję z żywiołową geometrią i zwinnym prowadzeniem.
FOC ULTRA™

FOC ULTRA™

Nasza metoda konstruowania ram karbonowych zakłada użycie jak najmniejszej liczby warstw jak najmocniejszych włókien węglowych, aby osiągnąć maksymalnie sztywną i niezawodną, a przy tym lekką ramę. Sztywność okolic suportu uzyskaliśmy przez zastosowanie elementów kutych i zespawanych ze sobą oraz szerokie umiejscowienie łożysk, na których opierają się osie głównych punktów obrotu. Za sztywność wahacza odpowiadają podwójne łożyska tylnych punktów obrotu, które lepiej rozkładają obciążenia.
[X]

Zapisz się do newslettera!

Będziemy wysyłać Ci informacje o nowościach i promocjach dotyczących rowerów GT.